Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2016

The Apartment (1960) - With Greek Subtitles


Ο υπάλληλος μιας μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας ξέρει πως ο δρόμος για την επαγγελματική επιτυχία περνάει από το...διαμέρισμά του. Προσφέροντάς το ως κρυψώνα σε 4 προϊσταμένους που θέλουν να πάνε εκεί τις ερωμένες τους, κερδίζει την πολυπόθητη προαγωγή. Στη λίστα των "φιλοξενουμένων" προστίθεται και ο διευθυντής του, ο οποίος έχει εξωσυζυγική σχέση με μία από τις κοπέλες που χειρίζονται τα ασανσέρ της ασφαλιστικής. Όμως με την ίδια κοπέλα είναι ερωτευμένος και ο ενοικιαστής του διαμερίσματος...
Όσκαρ καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, πρωτότυπου σεναρίου, καλλιτεχνικής διεύθυνσης και μοντάζ.
Πρωταγωνιστούν: Jack Lemmon, Shirley MacLaine, Fred MacMurray.
Σκηνοθεσία: Billy Wilder.

The Apartment - Part 1
The Apartment - Part 2

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη ταινία Μαργαρίτα.....! την έχω δει, την έχω λατρέψει και την έχω ανεβάσει στο ΣΙΝΕΦΙΛ. Πάρα πολύ καλή επιλογή.
    Καλό σου βράδυ και Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει την ανάρτησή σου, είναι από τις πολύ αγαπημένες μου ταινίες!!!!
      Χρόνια πολλά Γιάννη!!!!

      Διαγραφή