Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2017

Monsieur Verdoux (1947) - With Greek Subtitles


Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Henri Verdoux. Επί 30 χρόνια ήμουν τραπεζικός υπάλληλος μέχρι και την Ύφεση, οπότε κι έμεινα άνεργος. Έπειτα ασχολήθηκα με την "ρευστοποίηση" του αντίθετου φύλου. Ήταν μια δουλειά για να συντηρήσω την οικογένεια και το σπίτι μου. Όμως η καριέρα του "συζύγου δολοφόνου" δεν είναι επικερδής. Μόνο κάποιος τρομερά αισιόδοξος θα επιχειρούσε κάτι τέτοιο. Δυστυχώς, εγώ το έκανα.

Δείτε τι έκανε ο Henri Verdoux (Charlie Chaplin) επί της οθόνης.

Monsieur Verdoux (1947)

2 σχόλια:

  1. Μάλιστα.....! πολύ ευρηματικό μα την αλήθεια. Για να δούμε.
    Μαργαρίτα μου καλές Απόκριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή, Γιάννη!!!! Κατά τη γνώμη μου, μία από τις καλύτερες του μεγάλου Charlie Chaplin.

      Διαγραφή