Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Anatomy Of A Murder (1959) - With Greek Subtitles


Ο υπολοχαγός Φρέντερικ Μάνιον συλλαμβάνεται για τη δολοφονία του βιαστή της γυναίκας του, Λώρα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, η Λώρα υπέστη άγριο ξυλοδαρμό και βιασμό από το θύμα. Την υπεράσπιση του Μάνιον αναλαμβάνει ο δικηγόρος Πωλ Μπίγκλερ ο οποίος πιστεύει ότι μπορεί να κερδίσει την υπόθεση αν αποδειχθεί ότι ο κατηγορούμενος βρισκόταν σε προσωρινή νοητική διαταραχή όταν διέπραξε το έγκλημα. Όταν η δίκη αρχίζει, ο εισαγγελέας Κλωντ Ντάνσερ αντικρούει τους ισχυρισμούς του ζεύγους και της υπεράσπισης...

Πρωταγωνιστούν: James Stewart, Lee Remick, Ben Gazzara, George C. Scott.

Σκηνοθεσία: Otto Preminger.

Anatomy Of A Murder - Part 1
Anatomy Of A Murder - Part 2

4 σχόλια:

  1. Ένα εκπληκτικό πραγματικά έργο και στην υπόθεση και στις ερμηνείες. Το έχω δει και θέλω να το ξαναδώ. Άριστη επιλογή Μαργαρίτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η επιλογή μου, το έχω δει 4 φορές. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο, Γιάννη!!!!

      Διαγραφή
  2. Νομίζω θα το έβλεπα με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση και σε μια θεατρική σκηνή, αν και το ασπρόμαυρο τού σινεμά είναι αξεπέραστη γοητεία! Καλό σ/κ Μαργαριταράκι ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κι εγώ φαν του ασπρόμαυρου, γι' αυτό και δεν βλέπω σε τι χρησιμεύει ο επιχρωματισμός κάποιων ελληνικών ταινιών τελευταία.
      Καλό Σαββατοκύριακο, Πετρούλα μου!!!!

      Διαγραφή